Het kenbare vlaggetje

1 mei 2015: Venray – Maasbree 24 km, 5 uur 25 minuten totaal: 24 km
Uitgaven: 16,50 cordon-blue met erwten lbewolkt
 
15

De eerste dag dit jaar van een meerdaagse oefenrondje;via Leunen, Meterik naar Sevenum alwaar een langere pauze om tevens te lunchen en dan door naar Maasbree. Daar bij deLidl boodschappen gedaan om vervolgens naar de boerencamping “De Breukerheide”  mijn tentje op te zetten.

Af en toe doet zo’n vlaggetje van Santiago wonderen; tussen Meterik en Sevenum kwam mij een vrouw tegemoet op de fiets die, toen ze mijn vlaggetje zag, omdraaide en met me mee ging lopen. Zij, inmiddels 68 jaar, was 6 jaar geleden ook naar Santiago gelopen. Tot in Sevenum heeft ze 100 uit gekletst om,toen ik ging lunchen, weer op de fiets te stappen en opnieuw richting Meterik te fietsen. Ook op de camping moet je elke keer verklaren hoe je zo gek kunt zijn om te voet te gaan. Het zal wel beter worden als je meer op de route komt, want daar ze het meer gewend.

Dit bericht werd geplaatst in Voorbereiding. Bookmark de permalink .

Een reactie op Het kenbare vlaggetje

  1. Janny zegt:

    Wat leuk dat die vrouw omdraaide en met je mee liep. Tot morgen en veel wandel en kampeer plezier. XXX

    Like

Geef een reactie

