Dag 11: Nieuwe hakken, beurse hielen!

3 augustus 2015
Fumay – Revin
11,6 km, 3 uur
totaal: 287,4 km
29 °C zonnig

imageToen ik vanmorgen opstond voelde mijn linkerhiel niet goed. Het was al een paar dagen aan de gang en werd met de dag erger. Mijn hielen beginnen beurs te worden. Ik wijt dit aan mijn nieuwe hakken die er net voor dat we> vertrokken onder zijn gezet. Mijn voeten waren aardig gewend aan de wijze waarop die afgesleten waren en moesten nu in een keer weer opnieuw beginnen. Dat ging dus niet goed. We besloten wel om op te breken en te bezien hoe het zou gaan. Na 5 km besloot ik dat het zo niet ging: op naar de volgende camping en daar een paar rustdagen nemen om het beurse karakter weg te laten vloeien.

Dit had tot gevolg dat we al om 10.00 uur op de camping in Revin waren. Onze buren uit St. Anthonis hadden zichtbaar medelijden. Als we nog boodschappen nodig hadden wilden zij die wel voor ons halen. Maar ze wilden ons ook wel onderweg bij de dichtstbijzijnde winkel afzetten zodat we dan alleen maar terug hoefden te lopen. Van dat laatste aanbod hebben we gebruik gemaakt en proviand ingeslagen voor twee dagen.

image

Zicht op Revin

Nu 2 dagen rust en dan bekijken we of we verder kunnen. Vanmiddag voor de eerste keer met Janny geskyped; erg leuk om haar weer eens te zien.

image

Dit bericht werd geplaatst in Santiago de Compostella. Bookmark de permalink .

3 reacties op Dag 11: Nieuwe hakken, beurse hielen!

  1. Jantje zegt:

    Een spoedig herstel!

    Like

  2. Mieke zegt:

    Heel veel beterschap. Hopelijk komt het allemaal goed Geniet van de natuur en rust goed uit. Sterkte.

    Like

  3. Camille en fam. zegt:

    Vervelend om te horen van de blessure. Heel veel beterschap. Geniet van de omgeving neem voldoende rust en nog veel succes. Groeten Camille, Jolanda, Jasper en Wieteke

    Like

Geef een reactie

