Dag 45:Roncevalles 

Pech onderweg. iPhone nat geworden en daardoor stuk. Nu heb ik zelf geen voorziening meer om te internetten en ben ik afhankelijk van wifi e.d. In Roncevalles aangekomen, en hier enorm brak internet. Dus geen lang verhaal, geen foto’s maar uiteindelijk toch een goed bericht: nog 790 km naar Santiago. Hopelijk binnenkort beter internet zodat ik meer kan delen.

Dit bericht werd geplaatst in Santiago de Compostella. Bookmark de permalink .

3 reacties op Dag 45:Roncevalles 

  1. Harry zegt:

    Goed besluit denk ik die verplaatsing!
    Jammer dat de berichtgeving nu wat minder wordt. Lees het bijna elke dag!
    Ik hoop dat jullie nog heel veel genieten van de komende km’s
    Veel plezier en wat minder vocht.

    Groet Harry van der Borg

    Like

  2. Herman Kusters zegt:

    Aangekomen in Spanje. De Pyrenees in en dan “verzuipt” jouw iphone. Ik hoop dat e.e.a.weer gemaakt kan worden of dat er iets anders voor in de plaats komt want ik wil toch wel op de hoogte blijven……. morgen richting Pamplona maar eerst genieten van de
    prachtige refuge in Roncevalles en jullie medepelgrims. Veel plezier en een buen camino.

    Like

  3. Annelies Giesen zegt:

    Hoi Ronald en Ton,
    Proficiat een geweldige prestatie – Spanje bereikt!!! De problemen weten jullie fantastisch te overwinnen en “alles kumt good”. Geniet met volle teugen van jullie camino. Ik zie iedere dag uit naar jullie belevenissen waarvoor mijn dank.
    Annelies Giesen

    Like

Geef een reactie

