Liessel en verder

Maasbree – Liessel 31,5 km, 6 uur 25 minuten
totaal: 55,5 km
zonnig 19 ℃

IMGP0061.JPGVandaag was het de bedoeling om vooral over zandpaden naar Liessel te lopen en daar te overnachten op de boerderij-camping “De Berkt”. Dat over de zandpaden is gelukt en ik trok vooral de aandacht van in de wei lopende koeien en paarden. Ze komen telkens heel enthousiast aangerend om naar die gekke verschijning- een mens met een kar – te kijken. Da’s toch hun metier?

IMGP0063.JPGAangekomen op de boerderijcamping “De Berkt” bleek die buiten bedrijf te zijn; de eigenaar zei dat ik wel aan de visvijver, een eindje verderop, kon overnachten en was wel zo vriendelijk om mijn jerry-can met water te vullen. Bij de visvijver aangekomen – een enorm grote van naar schatting zo’n 4 ha – leek mij dat weer niet zo’n goed idee. Even gegoogled en op 5 km was een andere boerderijcamping in Zeilberg. Dat maakt het aantal km vandaag wel wat meer dat gepland, maar morgen hoef ik die dan weer niet te lopen. Dat wordt morgen dus een korte etappe van zo’n 15 km.

Dit bericht werd geplaatst in Voorbereiding. Bookmark de permalink .

Een reactie op Liessel en verder

  1. Janny zegt:

    Prettige wandeling en tot straks, hopelijk blijft het droog, gezien de voorspellingen. XX

    Like

Plaats een reactie